Paintball Zielona GóraPaintball Zielona GóraPaintball Zielona Góra
Menu
paintball lubuskieStrona Główna
paintball lubuskieOferta Wypożyczalni Paintball
paintball lubuskieCennik Wypożyczalni Paintball
paintball lubuskiePrzykładowe scenariusze gier
paintball lubuskieWażne informacje organizacyjne
paintball lubuskieGaleria Paintball
paintball lubuskieOpinie naszych Klientów
paintball lubuskieKontakt z Wypożyczalnią Paintball

Przykładowe scenariusze gier paintball'owych.

ZDOBYWANIE FLAGI PRZECIWNIKA
Jest to bardzo popularna gra, biorą w niej udział 2 drużyny. Każda drużyna organizuje sobie bazę w której umieszcza w widocznym miejscu flagę. Gra rozpoczyna się gdy drużyny znajdują się w swoich bazach. Zabawa polega na zdobyciu flagi przeciwnika i przetransportowanie jej do swojej bazy. Wygrywa drużyna która uczyni to jako pierwsza. Każdy uczestnik bierze udział w rozgrywce do momentu trafienia go przez przeciwnika. Postrzelony gracz opuszcza teren gry sygnalizując to podniesioną ręką. UWAGA!!! NIE ZDEJMUJEMY MASKI PODCZAS CAŁEJ ZABAWY.

OBRONA I ATAK
Bardzo podobna gra do poprzedniej z tą różnicą, że flaga jest jedna i pierwsza drużyna jej broni a druga próbuje odzyskać flagę atakując. Broniący wybierają teren na którym będą bronić flagi i na START rozpoczyna się atak drugiej drużyny. Zasady identyczne jak w poprzedniej zabawie trafiony schodzi z podniesioną ręką. Gdy atakujący zdobędą flagę oznaczać to będzie wygraną natomiast jeśli broniący "wybiją" wcześniej atakującą drużynę zwycięzcą pozostanie drużyna defensywna.

POLOWANIE NA ZAJĄCA
Zabawa w której siły podzielone są w stosunku jeden do reszty graczy. W zająca wciela się jeden gracz, dostaje cały loader kulek oraz tarczę do obrony. Pozostali są w posiadaniu jedynie 20 kulek na zawodnika. Gra polega na postrzeleniu zająca. Myśliwy któremu skończą się kulki opuszcza grę, zając wygrywa jeśli uda mu się "przeżyć".

OCHRONA PREZYDENTA
Jeden gracz bez markera wciela się w prezydenta. Pozostali gracze dzielą się na drużyny terrorystów i ochroniarzy prezydenta, których powinno być więcej. Zadaniem ochroniarzy jest przetransportowanie głowy państwa z punktu A do punktu B ustaloną wcześniej trasą. Terroryści mają za zadanie zastrzelić prezydenta. Wygrywa drużyna której uda się zaplanowane zadanie. Postrzelony zawodnik opuszcza pole gry z ręką podniesioną do góry.

POJEDYNEK
W grze bierze udział 2 graczy stają plecami do siebie i po odliczeniu 10 kroków na znak sędziego obracają się do siebie twarzami i oddają 3 strzały wygrywa osoba która "wpakowała" większą ilość kulek w przeciwnika. Gra świetnie nadaje się na rozgrywkę w systemie pucharowym wyłaniając zwycięzcę.

JEŃCY
W grze udział biorą dwie drużyny. Zadaniem każdej z drużyn jest wzięcie do niewoli ustalonej liczby jeńców i doprowadzenie ich do swojej bazy. Jeńcem zostaje osoba która jest trafiona w ręce albo nogi. Trafienie w korpus lub głowę traktowane jest jako wyeliminowanie, czyli taka osoba opuszcza pole gry. Zawodnik, który zostaje jeńcem musi usiąść na ziemi i trzymać się jedną ręką za głowę. Nie może się poruszać, ani strzelać. Jeżeli dotknie go atakujący to musi podążyć za nim do bazy przeciwnika. Zawodnik eskortowany musi mieć rękę na głowie aby się odróżniał od osoby eskortującej go. Jeniec może zostać oswobodzony na sposoby: przez wyeliminowanie eskorty i dotknięcie przez swojego gracza lub przez odbicie go z bazy przeciwnika. Gra kończy się gdy jedna z drużyn pochwyci określoną ilość jeńców i odprowadzi do swojej bazy.

STRZELANIE DO CELU
Zabawa dla graczy wolących bardziej stateczną formę rozrywki. Ustawiamy butelki, puszki, bądź inne akcesoria w odległości 10 metrów od strzelca i próbujemy trafić we wszystkie ustawione przedmioty.